BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

άνοιξα ένα παράθυρο ουρανό

Άνοιξα ένα παράθυρο ουρανό
Ένα φεγγίτη στης ψυχής μου το ταβάνι
Όταν πλαγιάζω το κορμί μου στο ντιβάνι
Να ταξιδεύω με το βλέμμα στο κενό

Άναψα ένα τσιγάρο στο θυμό
Με αναπτήρα της καρδιάς μου το φανάρι
Πάλι ψυχή μου εσένα βάλανε σημάδι
Πάλι μου πνίγεσαι στο μαύρο σου καπνό

Έβαλα σε γραμμόφωνο βραχνό
να τραγούδι που τραγούδαγες ψυχή μου
Τι έχω φταίξει και πληρώνεις αντοχή μου
Ποια συγχορδία παίζει σόλο το λυγμό

Έκρυψα δε υπόγειο σκοτεινό
Ένα παράπονο που κλαίει κρυφά τα βράδια
Να μην τ΄ ακούσουνε καρδιές πού΄ ναι ναυάγια
Και δεν σ΄ αφήσουν να γυρίσεις πάλι εδώ

Ματιές δραπέτες απ΄ τις φυλακές του κόσμου
Ματιές σε δρόμους δίχως τους ήχους των ληστών
Ματιές που ψάχνουν στου ουρανού τους νόμους
Ένα τους δίκιο που να μη σέρνει ένα σταυρό...

0 νεραιδοπερασματα: