BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

♥♥♥ Ζανέτ Καπούγια - Σε θυμάμαι ♥♥♥

 
Κάπου πρέπει να το πω,
έχω χαθεί, δεν νιώθω τίποτα πια.
Γυρνάνε όλα γύρω μου σαν να
κοροϊδεύουν την μοναξιά μου.

Η απουσία σου στέκεται δίπλα μου και την αγγίζω,είναι ζεστή
ανασαίνει και μου μιλάει και εγώ δακρύζω πνίγω
τα λόγια που δεν πρόλαβα να σου πω.

Σε θυμάμαι όσο ζω εγώ θα σ' αγαπώ.
Σε θυμάμαι και για σένα μόνο τραγουδώ.

Το σκοτάδι με παίρνει μαζί του και με σβήνει.
Δεν υπάρχει μορφή στον καθρέπτη, δεν υπάρχω.
Το μόνο που υπάρχει, μια σκέψη μου για σένα.
Η μόνη επαφή την πραγματικότητα είναι,
ότι χωρίσαμε και εγώ δακρύζω και πνίγω τα λόγια
που δεν πρόλαβα να σου πω.

Σε θυμάμαι όσο ζω εγώ θα σ' αγαπώ.
Σε θυμάμαι και για σένα μόνο τραγουδώ.
Σε θυμάμαι μέσα στα τραγούδια μου που θα μπω
Σε θυμάμαι τι πιο ωραίο έχω να σκεφτώ.
Σ' αγαπώ..............Σ' αγαπώ..........

0 νεραιδοπερασματα: