BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Ψέμα ....όλα ένα ψέμα....

τι είναι ψέμα και τι είναι αλήθεια;
δεν ξέρω ποτέ αν βρεθώ στο σημείο
να το ανακαλύψω...
τόση υποκρισία..τόσο δήθεν
ακόμα και η ίδια η ζωή...
δεν ξέρεις τι να νιώσεις και πως να το νιώσεις
αλλά και γιατί να νιώσεις;;;
μέχρι τώρα νόμιζα ότι να νιώθεις σε κρατά δυνατό...
τώρα δεν ξέρω....
κάτι μέσα μου με φοβίζει..
απραξία για όλα ακόμα και γι αυτά
που μπορεί να κάνουν έναν άνθρωπο ευτυχισμένο..
υπάρχουν όμως πράγματα που μπορεί να κάνουν κάποιον ευτυχισμένο;;
ή μήπως κι αυτό είναι ένα ΨΈΜΑ!!!

5 νεραιδοπερασματα:

Ανώνυμος είπε...

Φεγγαράκι μου εξαγριωμένο σε βρίσκω.
Θα πάμε για σπόρια?

Ανώνυμος είπε...

Μη ρωτας ψυχη μου.....ζησε το τωρα,αυτες τις στιγμες.....

http://www.youtube.com/watch?v=lx3TFrou1Yk&feature=related

Να θυμασαι,οτι εγω ειμαι εδω και αυτο δεν ειναι ψεμα!
Σ'αγαπαω μικρη μου,να μου προσεχεις,καλο βραδυ,φιλια!

Γιαννα

Φεγγαρένια είπε...

σκοτεινούλη μου πάρε ολόκληρο τσουβάλι και έρχομαι!θα τα φάμε όλα!!!

Φεγγαρένια είπε...

καρδούλα μου όντως κάποια πράγματα δεν είναι ψέμα!το ξέρω ότι είσαι εδώ και ότι πάντα θα είσαι!
σε αγαπώ πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά ψυχούλα μου!